En muista koskaan nähneeni lehdistötiedotetta tai asiakaskirjettä, jossa yritys retostelee uudella puhelinvastaajallaan. Voi tietysti olla, että joskus kultaisella 60-luvulla tästä olisi väännetty …
Kaverien karsintaa Foursquaressa
Liityin Foursquareen Suomessa ensimmäisten joukossa. Tuolloin ei ollut oikeita kavereita palvelussa, joten minä, kuten useimmat muutkin, otimme kavereiksi kaikenlaisia hyvänpäiväntuttuja. …
Mitä Diasporalla voi tehdä?
Suomalaisessa Some-porukoissa lähti vuoden vaihteen kieppeillä leviämään kutsuja Diasporaan ja moni sinne menikin. Ja sitten moni ihmetteli, että mitä, tämähän on kuin köyhä Facebook. Kerron tässä, …
WordPress-blogin nopeusoptimointia
Vaihteeksi täysin tekninen kirjoitus, Wordpress-blogin tehostamisesta. Tämä blogi, samoin kuin Opettajan tekijänoikeus, pyörivät omalla serverilläni Wordpress-blogiohjelmistolla. Kun taannoin …
Knowledge Café vai kuusi ajatteluhattua?
Sometun pikkujouluissa tutustuttiin sekä kuuden ajatteluhatun menetelmään että knowledge café -menetelmään. Molemmilla menetelmillä saa keskustelusta enemmän irti kuin vapaamuotoisesta pulinasta, …
Continue Reading about Knowledge Café vai kuusi ajatteluhattua? →
SoMe-pöhinä ei luo uutta
Olen tätä asiaa pohtinut jo jonkin aikaa, mutta Heli Nurmen äskettäinen blogikirjoitus sai minut kirjoittamaan sen auki blogiini. Heli pohtii, kannattaako enää blogata (suomeksi), kun Facebookissa …